Τη Δευτέρα 23 Ιουνίου λοιπόν κι αφού έχει δημιουργηθεί το φρέαρ για τον Μετροπόντικα, θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού «Μίκρα». Στο τμήμα της Καλαμαριάς θα προχωρήσει και η κατασκευή του σταθμού «Νέα Κρήνη», με την ολοκλήρωση της κτήσης της γης και την έγκριση των μελετών.
Σημειώνεται ότι στη περίπτωση της επέκτασης Καλαμαριάς, οι παραπάνω σταθμοί θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο «cut & cover» (εκσκαφή και επικάλυψη), σε αντίθεση με το υπόλοιπο του έργου που γίνονται με τη μέθοδο «cover & cut».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου